Відповідно до Положення про Єдиний
державний автоматизований реєстр осіб, які мають право на пільги, затвердженого
постановою Кабінету Міністрів України від 29.01.2003 № 117, для включення до
Реєстру інформації про пільговика він подає місцевому управлінню соціального захисту населення:
довідку
про склад сім'ї;
копії
документів, що підтверджують право пільговика та членів його сім'ї на пільги (з
пред'явленням оригіналів цих документів);
копію
довідки про присвоєння ідентифікаційного номера у Державному реєстрі фізичних
осіб - платників податків та інших обов'язкових платежів;
пред'являє
паспорт;
надає
інформацію про характеристику житла та послуги, щодо отримання яких він має
пільги та реально ними користується.
Пільговик, який має право на конкретну пільгу згідно з кількома законами України, включається до Реєстру як пільговик, що користується цією пільгою згідно з одним Законом України за його вибором.
У разі зміни місця проживання в межах адміністративно-територіальної одиниці, яку обслуговує управління соціального захисту населення, пільговик або його законний представник повинен повідомити його про це письмово.
У разі зміни зареєстрованого місця проживання поза межами адміністративно-територіальної одиниці пільговик знімається з обліку в управлінні соціального захисту населення за попереднім зареєстрованим місцем проживання та стає на облік за новим зареєстрованим місцем проживання.
У разі коли у складі сім'ї пільговика відбулися зміни, що потребують коригування включеної до Реєстру інформації, він повідомляє про це у місцеве управління соціального захисту населення