П`ятниця, 20.04.2018, 07:41

Управління соціального захисту населення Турійської РДА


Головна Мій профільРеєстрація ВихідВхід
Ви увійшли як Гість · Група "Гості"Вітаю Вас, Гість · RSS
Меню сайту
ПРОГРАМИ
Наше опитування
Чи задоволені Ви якістю надання соцпослуг працівниками Турійського терцентру
Всього відповідей: 35
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
 ЗВЕРНЕННЯ ГРОМАДЯН

Право на звернення!  

 Закон України "Про звернення громадян" забезпечує громадянам України право на участь в управлінні державними справами, для впливу на поліпшення роботи органів державної влади і місцевого самоврядування, для відстоювання своїх прав і законних інтересів та відновлення їх у разі порушення. 
     Громадяни України мають право звернутися до органів державної влади, посадових осіб відповідно до їх функціональних обов'язків із: 
— зауваженнями; 
— скаргами; 
— пропозиціями; 
— заявою; 
— клопотанням. 
     Особи, які не є громадянами України і законно знаходяться на її території, мають таке ж право на подання звернення, як і громадяни України, якщо інше не передбачено міжнародними договорами. 
До рішень, дій (бездіяльності), які можуть бути оскаржені, належать такі у сфері управлінської діяльності, внаслідок яких: 
— порушено права і законні інтереси чи свободи громадянина (групи громадян); 
— створено перешкоди для здійснення громадянином його прав і законних інтересів чи свобод; 
— незаконно покладено на громадянина які-небудь обов'язки або його незаконно притягнуто до відповідальності. 
      Звернення адресуються органам державної влади або посадовим особам, до повноважень яких належить вирішення порушених у зверненнях питань. У зверненні має бути зазначено прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. 
                   Звернення може бути: 
- усним (викладеним громадянином і записаним посадовою особою на особистому прийомі); 
- письмовим, надісланим поштою або переданим громадянином до відповідного органу, установи особисто чи через уповноважену ним особу, якщо ці повноваження оформлені відповідно до чинного законодавства. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. 
   
 Звернення розглядаються і вирішуються у термін: 
- не більше одного місяця від дня їх надходження; 
- ті, які не потребують додаткового вивчення, — негайно, але не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання. 

    Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник відповідного органу або його заступник встановлюють необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п'яти днів. На обґрунтовану письмову вимогу громадянина термін розгляду може бути скорочено. 
        Органи державної влади, посадові особи розглядають звернення громадян, не стягуючи плати. 
      Відповідь за результатами розгляду заяв (клопотань) в обов’язковому порядку дається тим органом, який отримав ці заяви і до компетенції якого входить вирішення порушених у заявах (клопотаннях) питань, за підписом керівника або особи, яка виконує його обов’язки. 
      Рішення про відмову в задоволенні вимог, викладених у заяві (клопотанні), доводиться до відома громадянина: 
- в письмовій формі; 
- з посиланням на Закон; 
- з викладенням мотивів відмови; 
- із роз’ясненням порядку оскарження прийнятого рішення. 

  Права громадянина при розгляді заяви чи скарги визначені ст. 18 Закону «Про звернення громадян»: 
- особисто викласти аргументи особі, що перевіряла заяву чи скаргу; 
- брати участь у перевірці поданої скарги чи заяви; 
- знайомитися з матеріалами перевірки; 
- подавати додаткові матеріали або наполягати на їх запиті органом, який розглядає заяву чи скаргу; 
- бути присутнім при розгляді заяви чи скарги; 
- користуватися послугами адвоката; 
- одержати письмову відповідь про результати розгляду заяви чи скарги; 
- висловлювати усно або письмово вимогу щодо дотримання таємниці розгляду заяви чи скарги; 
- вимагати відшкодування збитків, якщо вони стали результатом порушень встановленого порядку розгляду звернень. 

     У випадку, коли органом до якого було подано звернення, прийнято рішення про відмову в задоволенні вимог, викладених у заяві (клопотанні), або результати розгляду заяви не задовольняють заявника, він має право на оскарження такого рішення до вищестоящого органу або суду. 

Copyright MyCorp © 2018
НАША АДРЕСА
44800, Волинська обл., смт Турійськ, м-н Центральний, 1, тел. (03363) 21562, 21883, 21687, e-mail: tuszn@ukr.net, код ЄДРПОУ 03191957
ОНЛАЙН
АТО
РЕАБІЛІТАЦІЯ
Календар
«  Квітень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
Пошук
Архів записів
Корисні посилання
Безкоштовний хостинг uCoz