П`ятниця, 29.03.2024, 01:35

Управління соціального захисту населення Турійської РДА


Головна Мій профільРеєстрація ВихідВхід
Ви увійшли як Гість · Група "Гості"Вітаю Вас, Гість · RSS
Меню сайту
Наше опитування
Чи задоволені Ви якістю надання соцпослуг працівниками Турійського терцентру
Всього відповідей: 56
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
 
Головна » 2013 » Липень » 26 » ДОПОВІДЬ ДИРЕКТОРА ДЕПАРТАМЕНТУ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ С.МИШКОВЕЦЬ НА РОЗШИРЕНОМУ ЗАСІДАННІ КОЛЕГІЇ ЗА УЧАСТЮ ЗАСТУПНИКА ГОЛОВИ ОДА - С.ЮЩАКА
08:48
ДОПОВІДЬ ДИРЕКТОРА ДЕПАРТАМЕНТУ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ С.МИШКОВЕЦЬ НА РОЗШИРЕНОМУ ЗАСІДАННІ КОЛЕГІЇ ЗА УЧАСТЮ ЗАСТУПНИКА ГОЛОВИ ОДА - С.ЮЩАКА

                                    Шановний Сергію Івановичу, члени колегії, усі присутні! 

Сьогодні ми зібрались для того, щоб проаналізувати зроблене і намітити напрями роботи на майбутнє.

Активізація економіки і посилення соціального захисту громадян – ці головні пріоритети діяльності влади визначив Президент України Віктор Янукович. Зокрема, він наголосив, що «наша мета - не поліпшення статистики, а покращення життя громадян України». І тим словам є підтвердження.

*(Соціальний захист сімей з дітьми)

З початку року середній розмір допомоги, що її отримують малозабезпечені багатодітні родини, зріс у півтора рази і перевищив дві з половиною тисячі гривень.

Загальний же фінансовий ресурс, спрямований для забезпечення виплати соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям з січня по червень поточного року, перевищив 130 мільйонів гривень; це майже утричі більше аналогічного періоду минулого року. Для порівняння: за увесь 2012 рік було виплачено трохи більше 140 мільйонів!

У І-му півріччі зростали також соціальні виплати сім’ям з дітьми, малозабезпеченим сім’ям, інвалідам з дитинства і дітям-інвалідам.

З початку року забезпечено стовідсоткові виплати усіх державних соціальних допомог на загальну суму, що перевищила 675 мільйонів гривень. Це 20 відсотків більше, ніж виплачено у І-му півріччі минулого року.

Грошову винагороду за удостоєне почесне звання України «Мати-героїня» отримали 677 жінок. Обсяг коштів, спрямований з державного бюджету для забезпечення виплати, склав 7 мільйонів 765 тисяч гривень.

До Адміністрації Президента України надіслано документи на присвоєння почесного звання України „Мати-героїня” ще на 220 багатодітних волинянок.

*(Програма житлових субсидій)

В області продовжує діяти програма надання населенню житлових субсидій.

Всього з початку року 9 тисяч 700 сімей отримали субсидію на оплату житлово-комунальних послуг, що на 13 відсотків більше ніж за цей же період минулого року.

Хочу зазначити, що підтримку шляхом надання субсидій отримують саме ті сім’ї, які найбільше її потребують.

У І-му півріччі понад трьом тисячам родин призначено готівкову субсидію на тверде паливо і скраплений газ, що у 6 разів більше, ніж минулого року.

*(Робота за принципом «єдиного вікна»)

Для створення сприятливих умов відвідувачам удосконалюється робота органів соціального захисту населення, в тому числі і за принципом «єдиного вікна». З початку року було дано ряд доручень і завдань щодо покращення такого роду діяльності.

Проте, аналіз інформації, яка надходить з управлінь соціального захисту населення, свідчить, що Методичні рекомендації, затверджені Міністерством соціальної політики у березні минулого року, не запроваджуються в повному обсязі. У першу чергу не забезпечено надання всього комплексу соціальних виплат за єдиною заявою. Попередній запис громадян на прийом у повній мірі застосовується не у всіх управліннях. А у Локачинському райуправлінні він взагалі не використовується. (Ми можемо говорити, що немає потреби і таке інше… Але ми маємо проводити і роз’яснювальну роботу, і себе дисциплінувати, бо сьогодні ніби й немає потреби, а завтра – є. А ми – не готові…)

Для ефективної організації прийому громадян необхідно щоденно формувати макети-графіки прийому. З метою забезпечення оперативності в роботі з уповноваженими сільських та селищних рад рекомендується виділити окремі години для їх прийому. 

Хочу нагадати тим керівникам, які, мабуть, забули – спрощений порядок призначення і надання населенню субсидій продовжує діяти і сьогодні!

Це означає, що пенсіонери для призначення субсидії заповнюють лише заяву, декларацію про доходи і майновий стан та надають довідки про доходи кожної особи, зареєстрованої у житловому приміщенні.

Аналіз звернень громадян, що надходять, свідчить про зворотне. Пенсіонери крім того, що особисто подають повний пакет документів, змушені платити за довідки (Рожищенський район, довідка про склад сімї). Тут потрібно, щоб втрутились органи влади.

*(Пільги (ЄДАРП)

Станом на 1 липня в Єдиному державному автоматизованому реєстрі пільговиків обліковано 356 тисяч пільговиків різних категорій, що на три тисячі менше ніж на цю дату минулого року.

У І-му півріччі профінансовано з державного бюджету пільг з оплати житлово-комунальних послуг на суму 51 мільйон гривень, пільг з оплати послуг зв’язку, інших, передбачених законодавством пільг і компенсацію за пільгове перевезення окремих категорій громадян в сумі 59 мільйонів.

Слід зазначити, що з початку року оздоровлено за рахунок путівок з Мінсоцполітики 134 ветерана війни і 191 інвалід від загального захворювання (в тому числі із супроводом).

За рахунок субвенції з державного бюджету оздоровлено 240 ветеранів війни (із супровідниками), що на 70 осіб більше аналогічного періоду минулого року. 

*(Соціальний захист інвалідів)

На обліку з забезпечення автомобілями в області перебуває 2285 інвалідів. 

З початку року видано 8 автомобілів, придбаних за кошти державного бюджету, 5 – одержаних як гуманітарна допомога і один автомобіль, що був у користуванні. Найближчим часом планується видача ще 14-ти автомобілів.

З початку сервісним центром видано 888 технічних засобів реабілітації, 1111 протезно-ортопедичних виробів, 1307 пар ортопедичного взуття. Управліннями соціального захисту населення видано близько 100 технічних засобів реабілітації, які були у використанні.

*(Реабілітація дітей-інвалідів)

Особлива увага приділяється реабілітації дітей-інвалідів.

У І-му півріччі проводились заходи з удосконалення роботи як департаменту, так і місцевих органів соціального захисту населення щодо реабілітації дітей-інвалідів.

Спеціалістами департаменту з метою усунення недоліків, зазначених свого часу у поданні прокуратури, запроваджено моніторинг потреби у забезпеченні засобами реабілітації дітей-інвалідів. За даними моніторингу проводиться аналіз термінів забезпечення дітей-інвалідів технічними засобами реабілітації, вживаються заходи щодо прискорення строків їх поставки в область.

Особливу увагу необхідно звернути на те, що ми обговорювали – у кожного спеціаліста на столі має бути графік заміни індивідуального технічного засобу реабілітації кожного інваліда!

Продовжується робота з надання соціальних послуг у обласному центрі соціальної реабілітації дітей-інвалідів. У І-му півріччі в Центрі пройшли курс реабілітації 241 дитина-інвалід.

Хочу зауважити, що спеціалістам райміськуправлінь неодноразово давались рекомендації і завдання з контролю за заповненням програм індивідуальної реабілітації органами охорони здоров’я. Адже, наскільки якісно і повно буде заповнена індивідуальна програма, настільки вичерпний обсяг послуг отримає дитина-інвалід. Однак, на сьогодні, при направленні дитини до Центру реабілітації у департамент надходять комплекти документів, що потребують доопрацювання. Протягом І-го півріччя вибірковим контролем виявлено неякісне оформлення програм та інших документів Ківерцівським і Ратнівським райуправліннями. Вимагаю посилити дисципліну з цього напряму!

Також у І-му півріччі пройшли реабілітацію 50 дітей-інвалідів в Центрі соціальної реабілітації дітей-інвалідів міста Ковеля.

На виконання соціальних ініціатив Президента України, у тісній співпраці обласної виконавчої влади і Ковельської міської ради днями у Центрі соціальної реабілітації міста Ковеля відкрито групу з денним перебуванням дітей-інвалідів, на що з обласного бюджету виділено 60 тисяч гривень. Група налічує 8 дітей віком від 2-х до 6-ти років, яким надаються послуги з денного догляду.

Одним із завдань, які ми ставимо перед собою надалі – це реалізація нових соціальних ініціатив Президента України, спрямованих на захист дітей з особливими потребами, які потребують постійного стороннього догляду, для створення їм належних матеріальних умов проживання та розвитку. Цю роботу ми маємо робити спільно з органами охорони здоровя, освіти. Немає різниці, де буде розташований заклад: в лікарні, садочку чи це буде окремий центр реабілітації. Головне – допомогти цим родинам, цим діткам.

*(Забезпечення доступності інвалідів до установ соціального захисту населення)

За словами Міністра соціальної політики Наталії Королевської, органи соціального захисту населення повинні бути доступними для інвалідів: обладнані пандусами, кнопками виклику і фахівцями, які зустрінуть інваліда та допоможуть з вирішенням його проблем.

В області створено умови для безперешкодного доступу інвалідів, в тому числі дітей-інвалідів до установ соціального захисту населення, територіальних центрів соціального обслуговування, будинків-інтернатів.  

Із загальної кількості приміщень соціальної сфери області повністю доступні 48 приміщень, що становить 77 відсотків, частково доступні 14 приміщень.

На виконання рішення комітету доступності при облдержадміністрації від 12 квітня і 14 червня цього року станом на 15 липня у 13-ти управліннями соціального захисту населення забезпечено дублювання інформації рельєфно-крапковим шрифтом (шрифт Брайля), у 14-ти – нанесено контрастні лінії на входах і виходах, першій та останній східцях, в 11-ти – облаштовано місця для паркування автотранспорту, і лише у двох управліннях є звукові інформатори.

Показовим є приміщення департаменту соціальної політики Луцької міської ради. Приміщення облаштовано спеціалізованими засобами інформування, входи у приміщення доступні для інвалідів-візочників (бічні входи облаштовано пандусами). Обладнано санітарні приміщення з урахуванням потреб людей з обмеженими фізичними можливостями. На вході у приміщення департаменту встановлено звуковий орієнтир «Метроном» для безперешкодного доступу осіб із вадами зору. Також забезпечено дублювання інформації шрифтом Брайля для орієнтування осіб із вадами зору (таблички на кабінетах, рельєфні позначки на перилах, контрастні лінії).

Керівникам управлінь необхідно терміново завершити роботу по облаштуванню приміщень засобами доступності. Це не є такою вже великозатратною роботою. Завдання Міністра – до 1 січня наступного року – стовідсоткова доступність!

Активістами молодіжної громадської організації інвалідів з вадами зору «Генерація успішної дії» проведено аудит доступності приміщень у 5-ти районних управліннях: Горохівському, Камінь-Каширському, Любешівському, Маневицькому і Ратнівському.

За результатами аудиту у зазначених районах потребують ремонту покриття прилеглої території та її упорядкування, а також розміщення інформації шрифтом Брайля на однаковому рівні від підлоги.

Хочу, щоб ці зауваження були взяті до уваги усіма керівниками для виправлення ситуації.

*(Територіальні центри)

Сьогодні на часі – реформування системи надання соціальних послуг. Це передбачено Програмою економічних реформ на 2010-2014 роки та соціальними ініціативами Президента України.

Завдання, яке поставлено у соціальній сфері - радикальне підвищення якості та ефективності надання послуг.

Стратегією реформування системи надання соціальних послуг, схваленою Урядом у серпні 2012 року, визначено основні завдання, які мають бути виконані. Серед них: впровадження інноваційних моделей соціальних послуг, розробка стандартів їх надання, нові підходи до підвищення кваліфікації соціальних працівників.

Із 26-ти регіонів України наше Міністерство визначило 8, у яких протягом липня – вересня цього року проводитиметься апробація проектів державних стандартів.

На Волині - це територіальний центр соціального обслуговування Ківерцівського району. Тут вже розпочато апробацію проекту державного стандарту стаціонарного догляду осіб, які частково або повністю втратили/не набули здатності до самообслуговування.

В контексті вищезазначеного, департамент постійно націлює підвідомчі організації (на засіданнях колегії, семінарах, «круглих столах», у директивних листах, протокольних дорученнях тощо) на перебудову в роботі. Маю надію, що це доходить до виконавців і втілюється у життя.

В найближчому майбутньому буде змінюватись порядок фінансування на утримання закладів соціального захисту населення. Кошти будуть обраховуватись і виділятись на соціальну послугу.

А тому дуже важливо, як спільно спрацювали територіальні центри з управліннями соціального захисту із визначення потреб у кількості соціальних послуг населенню району (міста) з врахуванням державних стандартів. Аналіз показує: у деяких районах – зворотнє. Не буду зупинятись. Але у серпні це буде обговорюватись.

Сьогодні на ринку соціальних послуг області їх надавачі представлені державними установами, а завтра ситуація може докорінно змінитись. (І все-таки хочу ще раз повернутись до якості надання соціальних послуг – як часто, які, «мертві душі»…)

*(Інтернатні заклади)

На повному державному утриманні в 5-ти будинках-інтернатах для престарілих та інвалідів перебуває 705 підопічних, у Голобському дитячому інтернаті – 61 вихованець.

Робота проводиться у сталому режимі, надаються усі необхідні соціальні послуги.

Поряд з цим в інтернатних установах є ряд питань, що потребують постійного аналізу та першочергового вирішення.

Звіти господарської діяльності інтернатних установ за 6 місяців свідчать, що власною продукцією з допоміжного господарства мешканці забезпечені не стовідсотково (окрім Голобського інтернату). З початку року передано на харчування: молока 30 тисяч літрів, м’яса 8тисяч 200 кілограмів, овочів 3 тисячі 300 кілограмів. Ці показники нижчі в порівняні до минулорічних.

* * *

Директорам будинків-інтернатів і територіальних центрів в черговий раз наголошую про недопущення порушень діючого законодавства щодо належної організації соціально-медичного обслуговування, реабілітаційного процесу, дотримання норм харчування і спрямування коштів міжбюджетних трансфертів на утримання стаціонарних установ.

Зобов’язую директорів територіальних центрів і будинків-інтернатів тримати на особистому контролі та вжити відповідні заходи для поліпшення виконавської дисципліни і забезпечення професійного виконання посадових обов’язків працівниками стаціонарних установ.

Особливого контролю потребує питання щодо раціонального використання спецкоштів і коштів загального фонду на придбання продуктів харчування, м’якого інвентарю, засобів гігієни тощо. Організувати роботу із закупівлі для потреб стаціонарних установ продуктів харчування без посередників, а молока, виробленого у фермерських особистих селянських господарствах області, з обовязковим дотриманням санітарних норм і правил.

*(Подолання наслідків аварії на ЧАЕС)

З 1 січня 2013 року набрав чинності Закон України «Про внесення змін до Закону України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи” в частині оздоровлення зазначеної категорії громадян, яким надається право вільного вибору санаторно-курортного закладу відповідного профілю чи закладу відпочинку.

Постановою Уряду в березні цього року затверджено «Порядок оздоровлення громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи».

Наголошую, що відповідно до Порядку «Для взяття на облік для забезпечення путівкою у наступному році постраждала особа, чи один із батьків потерпілої дитини або особа, яка їх замінює, подає до 15 жовтня поточного року необхідні документи місцевому органу. При цьому заяви, подані з порушенням строку, який передбачений Порядком, приймаються для взяття постраждалих чи потерпілих дітей на облік для забезпечення путівкою через один календарний рік

Для отримання путівок на санаторно-курортне лікування у 2013 році із заявами звернулось 18 з половиною тисяч постраждалих громадян, в тому числі понад 15 тисяч – на оздоровлення дітей у складі груп та 1048 – у супроводі одного із батьків.

В травні Міністерство соціальної політики провело тендер на визначення санаторно-курортних закладів, у яких передбачається оздоровлення і лікування постраждалих громадян за 9-ти профілями лікування. За результатами тендеру по кожному профілю лікування переможцями визнано 3-4 санаторно-курортні заклади. Відповідно, відбір санаторіїв постраждалими громадянами області проводився по санаторіях, які визнані переможцями. 

Міністерство соціальної політики у поточному році для області виділило 9149 путівок – лише половина від потреби, хоча й значно більше, ніж у минулому році. На жаль, у наші місцеві санаторії виділено лише 934 путівки (10 відсотків), а саме: у санаторій «Лісова пісня» - 233 путівки, «Пролісок» - 133, «Турія» - 568, з них 465 для дітей у складі груп. 

Оздоровлення розпочато в червні. На сьогодні оздоровлено майже 1800 осіб, в тому числі 1370 дітей. Зараз у санаторіях перебуває більше трьохсот дітей.

*(Стан погашення заборгованості з виплати заробітної плати)

Ліквідація заборгованості з виплати заробітної плати визначена пріоритетним завданням в діяльності обласної державної адміністрації, її галузевих департаментів, контролюючих та правоохоронних органів. Завдяки вжитим заходам відбулось її значне скорочення.

Станом на 1 липня загальна сума заборгованості з виплати заробітної плати в області становила 3 мільйони 300 тисяч гривень, до початку року вона зменшилась більш ніж у півтора рази – на 1 мільйон 900 тисяч гривень.

Незважаючи на певні позитивні зрушення щодо зменшення рівня заборгованості з виплати заробітної плати у порівняні з початком року, вона лишається важливою соціальною проблемою, вирішення якої вимагає спільних зусиль органів виконавчої влади, роботодавців, профспілок та трудових колективів.

*(Дотримання рівня оплати праці)

Ще одним важливим питанням є дотримання мінімальної заробітної плати як державної соціальної гарантії для підприємств усіх форм власності та господарювання.

Не секрет, що рівень, динаміка оплати праці, механізм її формування безпосередньо впливають на рівень життя і соціальне становище населення, ефективність виробництва, динаміку економічного зростання.

За травень цього року середня заробітна плата в області становила 2532 гривні, що на 8,7 відсотка більше відповідного періоду попереднього року. Намітились позитивні зрушення щодо рівня оплати праці і на міжрегіональному рівні. Наша область за рівнем середньої заробітної плати серед регіонів України станом на 1 червня піднялась на 23 місце в державі.

Найкраще з даного питання спрацювали працівники відділів праці управлінь соціального захисту населення міст Нововолинська, Володимир-Волинського, а також Горохівського, Іваничівського, Володимир-Волинського, Камінь-Каширського, Ковельського, Маневицького, Любешівського, Любомльського, Рожищенського, Ратнівського районів. Тут відсутні підприємства, на яких порушується законодавство з дотримання мінімальних гарантій в оплаті праці.

Тепер коротко хочу зупинитись на завданнях і пріоритетах, визначених на розширеному засіданні колегії Міністерства соціальної політики міністром Наталією Юріївною Королевською 18 липня цього року:

Пріоритети:

1. Ліквідація заборгованості з виплати заробітної плати.

2. Пенсійна реформа, підвищення пенсій, якість обслуговування.

3. Створення «прозорих офісів» та Інформаційно-аналітичної системи соціального захисту населення.

4. Створення соціального паспорта ветерана (втілення у життя).

5. Із 2014 року жодна дитина не повинна потрапити в інтернат для сиріт.

6. Посилення соціального захисту інвалідів, зокрема, дітей-інвалідів.

7. Своєчасна виплата соціальних допомог.

Завдання:

1. Зусилля для ліквідації заборгованості із виплати заробітної плати і ріст рівня заробітної плати.

2. Центри денного перебування (різні форми).

3. Програма «Шефство». Залучення шефів до обєктів соціальної інфраструктури (спонсор + бізнес = обєкт).

4. Якість соціальних послуг (приміщення, доступність, ставлення).

Саме головне – інформаційно-розяснювальна робота (позитивні приклади, соціальна реклама, позитивні напрацювання. Один негатив може перекреслити всю роботу. Робота зі ЗМІ по всій вертикалі і з громадою).

5. До початку 2014 року – стовідсоткова доступність!

Соціальна карта регіону – оцінка діяльності.

Рейтинг області за І-ше півріччя:

Ринок праці – 17-18 місце

Оплата праці – 10-12

Погашення заборгованості із виплати заробітної плати – 2

Недоїмка зі сплати ЄСВ – 10

Сім’я і діти – 15-16

Демографічна ситуація – 15-23

Оздоровлення дітей – 27

Надання соціальних послуг – 5 (перед нами – Полтава, Донецьк, Крим, Севастополь).

Я впевнена, що ми маємо всі ресурси для виконання тих завдань, які ставлять перед нами Президент, Уряд, Міністерство, облдержадміністрація і які ставимо ми самі перед собою. Ми в своїй роботі йдемо на крок уперед. Наше завдання: не сповільнювати темпу, удосконалюватись, і тоді ми отримаємо позитивний кінцевий результат.

Наостанок хочу подякувати членам колегії, які у І-му півріччі активно долучались до вирішення соціальних питань. Особисто кожному, а також загалом головному управлінню Пенсійного фонду, департаментові економічного розвитку і торгівлі, обласному відділенню Фонду соціального захисту інвалідів, Територіальній інспекції з питань праці, Центрові по здійсненню соціальних виплат, обласній організації профспілки працівників соціальної сфери.

Дякую і Вам, Сергію Івановичу, за Вашу всебічну підтримку.

Дякую усім за роботу!

Доповідь на колегії 23 липня 2013 року

Переглядів: 1802 | Додав: УСЗН | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Copyright MyCorp © 2024
НАША АДРЕСА
44800, Волинська обл., смт Турійськ, м-н Центральний, 1, тел. (03363) 21562, 21883, 21687, e-mail: tuszn@ukr.net, код ЄДРПОУ 03191957
ОНЛАЙН
АТО
РЕАБІЛІТАЦІЯ
Календар
«  Липень 2013  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
Пошук
Архів записів
Корисні посилання
Безкоштовний хостинг uCoz